Dagens tre bästa

1. Massagen - mina axlar har fått nog. Den ergonomiska lösningen på jobbet.

2. Ny dator - jag beklagade mig för min chef över att jag fått problem med axlarna och vips hade han beställt offert på ny dator, ny skärm, bett mig kolla på andra hjälpmedel samt funderat ut en lösning på mer utrymme för mig.
 
3. Det ser ut som om jag kunde få åka till Kenya i januari. Fick preliminära uppgifter idag. Maken har sagt ja, mamma har lovat rycka in de veckor jag blir borta. Och kompis A funderar på att hänga på. Hoppas hoppas hoppas att det blir av nu bara.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så fint!
Du är så duktig. Läste just i infon på den andra bloggen att alla inlägg raderas om man stänger ner den. Hur ska du göra?

2007-08-15 @ 22:29:37
URL: http://www.livochlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0